18+ موسيقي زير زميني 18+

18+ موسيقي زير زميني 18+

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 61779
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->


موسيقي ايندي راك

برخی از اوّلین گروه های ایندی راک که معروف شدند REM و ۱۰,۰۰۰ Maniacs ،تعدادی از گروه های راک انگلیسی مانند smiths ,The cure و stone roses بودند.این گروه ها به ندرت در چارت های معتبر بیلبورد ظاهر شدند ولی خب ایستگاه های رادیویی کالج ها لیست ها و چارت های به خصوص خودشان را داشتند که این هنرمندها هم در آن لیست ها بودند و خودنمایی میکردند.

چون که این موزیک در ایستگاه های کالج ها پخش میشود گروه های ایندی راک لزوماً مقادیر زیادی پول در نمی آورند.آنها معمولا پایگاه هواداران قوی ای در بین قشر جوان جامعه دارند.

امروزه سبک های مختلف ایندی راک وجود دارد،سبک low-fi که توسط گرو هایی مثل Sonic Youth  و Pavement  اجرا میشه و شامل صداهای نامرتب و بدکیفیت  و پرداخته نشده است.

هنرمندهایی مثل Devendra Bernhardt و Joanna Newsom  که سبک folk اجرا میکنند با نلقب “folk freak” خوانده میشوند.خواننده هایی مثل Belle و Sebastian که سبک خاصی ندارند ولی بیشتر آکوستیک کار میکنند “twee pop” خوانده میشوند.سبک های جدید ایندی راک دائماً در حال شکل گیری میباشد.

یک نوع سبک زندگی خاص هست که با زندگی طرفداران ایندی راک آمیخته شده.تعداد زیادی از این افراد که سبک پوششی خاص خود را دارند و “hipsters” خوانده میشوند(هیپی ها ).شهر های زیادی تالارهای ایندی راک بزرگ دارند به خصوص نیو یورک،لوس آنجلس و سن فرنسیسکو.در این شهرها گروه های ایندی راک  طرفداران و همایت زیادی دارند که باعث پیشرفت آنها میشود.

با وجود اینکه تعدادی از گروه های ایندی راک به شدت موفق هستند مانند Shins و Death Cab for Cutie ،بیشتر گروه ها هنوز باید سختی زیادی بکشند و تلاش بکنند تا خرج روزمره شان را از موزیک در بیاورند.اگر گروه ایندی راک به خصوصی میشناسید و کار آنها را دوست دارید،سعی کنید با خریدن کارها و رفتن به اجراهای زنده آنها را همایت کنید،همچنین در هر فرصتی کار آنها را به دیگران پیشنهاد بدهید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: Alitakrap تاريخ: جمعه 7 بهمن 1386برچسب:علي تك رپ,عليتكرپ,eagle-music,eaglemusic,eagle8music,mh3,alitakrap,alitak,rap,بهترين رپر ايران,شاهين نجفي,ايندي راك,هيچ , موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ
اين وبلاگ براي دوستداران موسيقي زير زميني درست شده است.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to alitakrap.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com